Penningmeester Herman Boonstra overleden

Met veel verdriet hebben we het bericht ontvangen dat onze penningmeester Herman Boonstra maandag 22 juli is overleden. Hij was al bijna twee jaar ernstig ziek.

Het was een periode van soms hoop, maar vooral vrees, waarin ook nog zijn echtgenote Gerry vrij plotseling overleed.

Wij hebben bewondering voor de wijze waarop hij deze twee jaar ondanks alle tegenslagen heeft geleefd. Hij was er altijd als een goed en aimabel mens, een uitermate actief en initiatiefrijk bestuurslid en een voortreffelijk penningmeester van 2001 tot 2008 en vanaf 2019.

We zullen hem enorm missen, maar we zijn bovenal dankbaar dat we met hem samen hebben kunnen werken en die herinnering blijven we koesteren.

We wensen zijn kinderen Maikel, Esmee en Iris heel veel sterkte bij het verwerken van dit verlies.

Tiemen Cloo, namens het bestuur